sunnuntai 10. helmikuuta 2013

dreamin'


Kukapa ei keskellä talvea haaveilisi auringosta, lämmöstä ja lempeässä tuulessa huojuvista palmuista. Kuten huomata saattaa, itse en ole tässä asiassa poikkeus. Jos ei sillä hetkellä kuitenkaan ole mahdollisuutta lähteä aurinkolomalle, pieni unelmointihetkikin voi tehdä ihmeitä.. ;) 



















Nämä kuvat ovat Espanjasta viime kesältä, ihka ensimmäiseltä etelän reissulta minkä koskaan olen tehnyt.

Olen vielä siis aika kokematon matkustaja. Meillä ei kotona ikinä tehty etelänmatkoja, vaan matkustimme lähinnä vain Suomessa. En osannut silloin oikeastaan muuta kaivatakkaan, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut innostua nimenomaan ulkomaanmatkailusta yhä enemmän. 

Mulla on maaliskuussa tulossa viikon mittainen loma töistä ja silloin olisikin oiva tilaisuus käydä vähän reissaamassa. Ainoa ongelma on että minne. Etelään? Vai johonkin kivaan kaupunkikohteeseen? Lontoossa olen käynyt kerran ja rakastuin syvästi. Uusintakierros sinne ei kuulostaisi hullummalta ollenkaan. Toisaalta haluaisin käydä jossain missä en ole vielä käynyt. Ehkä Pariisi? 

Asiaa ei auta yhtään se että olen niin kamalan huono tekemään päätöksiä :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti