sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

double denim






paita - h&m / farkut - gina tricot / laukku - cubus / kengät - o.i.s / aurinkolasit - h&m / kaulakoru - glitter / kello - new look / rannekorut - ?


Iltoja! Pääsiäissunnuntai vetelee kohta viimesiään mutta onneks huomennakin on vielä vapaata :) 
Tää päivä on vietetty messutunnelmissa American Car Show'ssa. Mies kun harrastaa noita nelipyöräsiä niin tosta tapahtumasta on tullut vähän sellanen perinne, tosin tänä vuonna mies oli siellä myös itse näytteilleasettajana. 

Mä keskityn siellä yleensä vähän enemmän siihen taiteelliseen puoleen...





Tää pinkki mulle kiitos.


Tänään siellä oli myös naisten päivä, eli naiset pääsi puoleen hintaan sisään ja lisäksi esiintyjänä oli Scandinavian Hunks. Vaikka henk. koht.oon sitä mieltä et ne on aika nähty, niin valehtelisin jos väittäisin etten käynyt vähän vilkasemassa... :P


Mutta, jotta tää blogi pysyisi kategoriassaan, niin jatketaan tosta asusta. Sinänsä tosi simppeliä, denimiä denimin päälle, mut siinä se juju tässä asussa piileekin. Asusteet valitsin vähän teemaa silmällä pitäen, ketjua ja niittiä ja sen semmosta. Pahoittelut muuten kenkien likaisuudesta, tähän aikaan keväästä alkaa vaan olee aika mahdotonta pitää kengät puhtaina kun ulkona liikkuu. Yhh.


Mun piti niitä eilisiä ostoksiakin esitellä, mutta taidan jättää ne suosiolla huomiselle... :)


Rentouttavaa sunnuntai-iltaa!


~ satu




2 kommenttia:

  1. Hei apua, ihana tää tupladenim! :> Itekin oon just tämmöstä tahtonu kokeilla! Nyt on pakko ostaa farkkupaita kun näyttää sun päällä niin hyvältä ;>

    -Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehah :D tänks. Mulle toi farkkupaita on ihan luottovaate, käytössä melkeen joka toinen päivä vaikka ei täällä blogissa ihan niin paljon näykkään :>

      Poista