tiistai 26. maaliskuuta 2013

ombré








farkut - lindex / takki - new look / paita - h&m / laukku&aurinkolasit - seppälä / nilkkurit - h&m (kirppis) / korvakorut - vanhat


Moikkamoi! 

Täällä yritetään tottua taas työkuvioihin lokoisan loman jälkeen, onneksi laskua pehmittää vähän nää pari lyhyttä viikkoa. Pääsiäinen on sitten kiva :)

Jalassa uudet liukuvärifarkut jotka tarttui mukaan Lindexiltä. Oon aatellut jo jonkin aikaa et jotain liukuvärjättyä pitäs saada ja kaiken lisäks noi istuu ihan täydellisesti! Istuvia farkkuja on jo itsessään vaikee löytää ja vielä kun kaupan päälle tulee vielä toi liukuväriefekti niin se oli aikalailla siinä. Lompakkokaan ei laihtunut kuin parinkympin verran, joten aika täydellinen diili mun makuun.

Hei oikeesti, mulla ei oo hajuakaan mitä tekisin ton mun viehkeän (not) etuletin kanssa. Se on nyt just siinä mitassa ettei sitä ihan vielä saa korvan taakse mutta tulee tosi ärsyttävästi roikkumaan tohon silmille ja menee suuhun ja nenään ja ties minne. Oon koettanut jotenkin kääntää sitä suoristusraudalla mut siitä tulee vaan jotenkin typerän näköinen (ainakin mun taidoilla :D). Kiinnikkään en oo saanut sitä mitenkään fiksusti. Argh! Otsatukan kasvattaminen on joskus aika raastavaa, varsinkin kun omat tukanlaittotaidot on mitä on :D



Mut asiasta toiseen, Nellyltä meni meinaan äsken jotain tilaukseen...



kengät täältä 


Oon niin monesti kuolannut Valentinon samanlaisia niittikorkkareita, ja nyt kun Nellylle on näemmä tullut budjettiversio kyseisistä popoista niin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä. Vähän oli valinnan vaikeus nudejen ja näiden mustien välillä, ne nudetkin kun oli niin kauniit, mutta ajattelin että nää mustat sais kuitenkin loppupeleissä ehkä enemmän käyttöä. 



Mut siinäpä se tänään, voisin hilata nyt itseni vihdosta viimein tästä koneelta tekemään jotain fiksua kuten katsomaan Vampyyripäiväkirjoja  vaikka lukemaan tai jotain.. :P



~ satu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti