tiistai 2. huhtikuuta 2013

in progress


Heippa! Ajattelin tässä antaa pientä sneak peekiä siitä mitä mun piirustuspöydällä tällä hetkellä pyörii. Mähän oon semmonen et saatan alottaa jotain, jättää kesken ja alottaa jotain ihan muuta, mutta sitten jatkankin sitä mitä olin alunperin aloittanut... oon niin fiilispiirtäjä kun vaan voi olla :D Eri asia on tilaustyöt, jotka teen alusta loppuun melko lyhyellä aikavälillä, mutta nää mun omaks iloks tehdyt työt on sitten ihan asia erikseen... :)




Tämän alotin kun oli vähän jo ikävä hevosia, on tullut viime aikoina piirrettyä niin paljon muuta. Halusin kuvaan myös liikettä, eli laukkaa ja hulmuavaa harjaa kehiin :)



Appaloosahevonen, tää on lojunut tossa pöydällä jo vähän pidempään. Tässä mulla oli ideana tehdä jotain inkkarihenkistä eli ehkä vielä jotain sulkaa tms pitäs tähän kehitellä. 



Löytyy tosta pöydältä tosin muutakin kun hevosia, mm. tää vesivärikoira odottaa vielä viimeistelyä.


Lisäks on vielä eräs kukkatyö, mutta se on vasta luonnosvaiheessa joten siinä ei vielä oo hirveesti mitään näytettävää. 

Näitä siis tällä hetkellä pyörittelen sen mukaan miltä tuntuu. Katotaan minkä saan ekaks valmiiks, ellen sitten vielä innostu alottamaan jotain uutta :D Jonkun mielestä aika kaoottinen työskentelytapa, mut toimii mulla.


~ satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti