perjantai 24. toukokuuta 2013

laced








pitsipaita+aluspaita - h&m / housut - cubus / laukku - seppälä / kengät - h&m / aurinkolasit - seppälä / kello - regal / rannekoru - ?


TGIF!!

En tiedä mistä johtuu mutta mua on parina viime viikkona väsyttänyt ihan älyttömästi, vaikka nukun saman verran kun aina ennenkin. Ihan uskomattoman vaikee päästä ensinnäkään sängystä ylös aamuisin ja bussimatkalla töistä kotiin mielessä pyörii vaan että kunpa pääsis jo kotiin ja nukkumaan :D tuntuu että talvellakin olin paljon pirteämpi. Kai tää jotain kevätväsymystä sitten on, oon vähän kuullut että muillakin on samaa ongelmaa. No, jospa se tästä kun kesä pääsee kunnolla vauhtiin ;)

Onko täydellisempää kesävaatetta kun pitsipaita? Tää H&M:n pitkähihainen yksilö oli mun mielestä kauheen kiva. Koleammallakin säällä tarkeni kun alle laittoi pitkähihaisen aluspaidan. Kesällähän toi menee loistavasti vaikka bikinien tai bandeau-topin kanssa.

Mä oon ostanut ihan liikaa kenkiä viime aikoina. Oikeasti. En kehtaa edes kertoa kuinka monta paria :D Mut hei, girl gotta have shoes, right? Toisaalta oon kyllä myynyt poiskin tosi monta paria, et se vähän kyllä tasottaa. Erityisesti oon ollut viime aikoina ihastunut kesäisiin kiilakorkoihin. Ne on vaan niin täydellisiä jokapäiväiseen käyttöön ja varsinkin niihin päiviin kun haluaa jalkoihin jotain extraa mutta tavalliset korkokengät ei sillä hetkellä innosta (lue: klo 7 työaamuisin ;)).


Hauskaa viikonloppua!!


~ satu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti