perjantai 31. toukokuuta 2013

summer essentials





paita - h&m / hame - h&m / aurinkolasit - seppälä / kello - regal / rannekorut - h&m / kengät - h&m

Tän kesän selkeiksi hiteiksi on mun osalta hyvää vauhtia muodostumassa kiilakorot ja kukkakuviot, mielellään vielä mahdollisimman kirkkaissa väreissä. Mun seuraava missio ois hankkia kesäksi vielä jonkunlainen maksihame, jollaista mun kaapista ei vielä löydy, ja semmosen kanssa nää kiilakorot ois myös aivan mainiot (varsinkin jos on yhtä pätkä kun mä :D).

Mä oon aamuisin ihan hirveän laiska laittamaan tukkaa, joten aika usein päädyn tollaiseen sotkuiseen niskanutturaan. Näiden kuvien luomus ei ole ihan sieltä onnistuneimmasta päästä, mutta mun mielestä toi on ihan kelpo ratkaisu silloin kun aikaa on vähän.


Hauskaa viikonloppua!


~ satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti