perjantai 10. toukokuuta 2013

tin woman









housut - gina tricot / paita - seppälä / kengät - h&m / laukku - h&m / kaulakoru - ?


Taas päättyi eräs etsintä tänään kun sain hyppysiini ton metallisen clutchin. Just täydellinen! Samalla reissulla tarttui mukaan myös noi kengät. Arvatkaas mitä maksoi toi kaksikko yhteensä? Kymmenen euroa! Melko hyvä diili mun mielestä. Henkkamaukalla oli tosiaan käynnissä aika muhevat alet asustepuolella, ja kerrankin myös meikäläinen löysi sieltä jotain.

En tiedä johtuuko siitä että olen viime aikoina lukenut paljon avaruuteen sijoittuvia kirjoja ja katsonut scifileffoja, mutta mua on alkanut kauheesti viehättää kaikki metallinen ja futuristinen. Et jos alan kohta epäilyttävästi muistuttaa Lady Gagaa niin älkää ihmetelkö... No ei vaan, musta tuntuu et mä pitäydyn kuitenkin näissä metallisissa asusteissa ;)

Se mun mielestä on kyllä ihan väärin et on kuitenkin jo vuosi 2013 eikä meillä vieläkään oo lentäviä autoja. Ja taisin just lukee jostain ettei niitä vähään aikaan oo tulossakaan. Ihan tylsää :P



~ satu



2 kommenttia:

  1. Eikä noi housut! Pakko saada samanlaiset, jaiks!
    Ginaan ->

    -Sini

    VastaaPoista