maanantai 6. toukokuuta 2013

today


ballerinat & hame - prisma


kello - regal / niittikoru - h&m / turkoosi koru - bijou brigitte


Muutamia yksityiskohtia tän päivän asusta. Mulla oli sukkahousut kun lähdin kotoa aamulla, mutta sitten kyllästyin päivän mittaan ja otin pois. Ja ihan hyvin tarkeni! Vaikka mä oon yleensä se joka aina palelee. Aikalailla yksin olin kyllä paljaine säärineni, hirveästi ei niitä vielä katukuvassa näy. Mut eihän tuolla vielä mikään kesä ookkaan, heti tulee viileä kun tuulee tai kun aurinko menee pilveen.

Hei kuinka söpöt on noi Prisman ballerinat? Tukevaa tekoakin tuntuis olevan, et en usko että jää vaan yhen kesän hitiks.




Oon ollut viime päivinä jostain syystä vähän alamaissa, mutta siihen on onneksi yksi aika tehokas lääke...




...hevoset! Menin tänään vähäksi aikaa tallille seuraamaan ratsastustunteja ja moikkaamaan näitä söpöläisiä. Kotiin lähtiessä oli hymy korvissa eikä masennuksesta tietoakaan. Jokaisella on se oma juttu mikä piristää aina ja millä saa ajatukset täysin muualle. Mulle se on tämä :)


Hauskaa viikon alkua!



~ satu



2 kommenttia:

  1. Hei, tuo hame on ihana! Vaikuttaa just sellaiselta, mitä oon etsiskellyt. Täytyy seuraavalla kauppareissulla käydä kurkkaamassa, josko löytyisi meidänkin lähi-Prismasta:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) joo mullakin oli tommonen etsinnässä pitkään ja enpä arvannut että Prismasta löytäisin. Mut kannattaa joo käydä kurkkimassa sieltä :)

      Poista