tiistai 18. kesäkuuta 2013

holiday mode



Mä oon aika huono lomailija. Pidän lomasta ja siitä että voi nukkua pitkään ja tehdä mitä huvittaa, mutta musta ei vaan ole lukemaan lehtiä aurinkotuolissa kaheksaa tuntia. Saatan asettua mukavasti partsille lehti kädessä ja limulasi toisessa, mutta jo vartin päästä olen tekemässä jotain aivan muuta :D





aluspaita - h&m / reikäpaita - kirppis / shortsit - kirppis / ballerinat - h&m / korvakorut - cubus / kello - regal / aurinkolasit - h&m


Mulla on korujen suhteen selkeästi erilaisia kausia. Yhteen aikaan mulla oli hirveä korvakorubuumi ja kotiin tuli kanniskeltua ties minkälaista killutinta. Ja tiestysti mitä isommat, sen parempi. Nykyään mulla on kaulakorujen kanssa vähän sama juttu. Korvakorukaipuu on kuitenkin selkeästi nostanut taas päätään ja tänäänkin valitsin korvakorut kaulakorun sijasta. Vaihtelu virkistää :)



~ satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti