lauantai 8. kesäkuuta 2013

just another summer day





paita - citymarket / shortsit - gina tricot / laukku - new look / kengät - h&m / rannekoru - bijou brigitte / kello - regal / aurinkolasit - h&m


Oon etsinyt kivaa lyhythihaista/hihatonta kukkatoppia jo tovin ja yllättäen löysin aivan täydellisen meidän Cittarista! Kaikki mitä vaateliikkeissä oli tarjolla oli joko hassun mallisia, liian kalliita tai kuvio ei ollut ihan sitä mitä hain. Eli ei pidä todellakaan aliarvioida supermarkettien vaatevalikoimia. Jokin aika sitten kerroin kuinka löysin Prismasta aivan täydellisen pitsihameen ja nyt vielä tämä. Cittarissa ois ollut myös yksi aivan ihana chevron-kuvioinen hame, jota myös vähän katselin sillä silmällä mutta jätin sen toistaiseksi vielä ostamatta. Nyt se on kuitenkin kummitellut mielessä siihen malliin et voi olla et täytyy käydä hakemassa vielä sekin :P

Noi shortsit on vähän siinä ja siinä et onko ne vähän liian lyhyet mun makuun, mut noi käänteethän voi kyllä suoristaa. Ton laukun kaivoin jostain kaapin perukoilta, olin melkein ihan unohtanut sen olemassaolon. Toi kangas on vähän tommosta juuttikankaan tyylistä, sopii mun mielestä kesäveskaan ihan täydellisesti.

Jalat on ku kalkkilaivan kapteenin, mut eiköhä se tästä kesän mittaan korjaannu. Mä oon tosin erittäin laiska auringonottaja ja itseruskettajista saan näppylöitä, eli on mulla omat haasteeni :D mutta täytyy vaan yrittää viettää ulkona niin paljon aikaa kun mahollista. Terassit kutsuu ;)


Aurinkoista viikonloppua!


~ satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti