torstai 13. kesäkuuta 2013

sweater wheather




neule - seppälä / takki - h&m / farkut - seppälä / ballerinat - h&m / korvakorut - h&m / kello - regal / sormus - bikbok

Siis mikäs tää tämmönen kesä nyt taas on kun täytyy neuletta käyttää jotta ulkona tarkenee?? Olin aamulla laittamassa päälle hametta ja yhtä toista pitkähihaista mutta sitten tajusin et eihän tuolla tarkene. Ihan typerää. Kaiken lisäksi musta tuntuu että oon tulossa kipeäksi. Eihän siinä muuten mitään mut MULLA ALKAA HUOMENNA LOMA. Oishan se pitäny mun tuurilla arvata. Koko talvena en oo ollut kipeä ja nyt sitte, päivää ennen lomaa. Argh! :D Toivottavasti tää ois vaan tämmönen pieni viaton kurkkukipu joka menis pian ohi.

Sentään jotain positiivistakin, löysin korulaatikkoni pohjalta noi viime kesäiset korvikset jotka olin jo lähes unohtanut ja rakastuin niihin uudelleen. Toi päivään mukavan pienen piristyksen :)



~ satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti