lauantai 17. elokuuta 2013

sneakers





bleiseri - h&m // t-paita - seppälä // shortsit - h&m+diy // lenkkarit - seppälä // kello - new look // rannekoru - kalevala (vanamo)


Olin suunnitellut omistavani suurimman osan tästä päivästä blogikuvaukselle, mutta luontoäiti ei ollutkaan mun kanssa ihan samaa mieltä. Heti kun astuin ovesta ulos, niin satamaanhan se alkoi. Just. No, ei auttanut muu kuin kuvata taas sisällä. Tai ainakin puoliksi sisällä.

Bongasin jokin aika sitten Seppälän alesta nää neonlenkkarit ja musta ne oli niin siistit että oli pakko viedä kassan kautta kotiin. Mä vihaan juoksemista yli kaiken, mutta onneksi tänä päivänä ei tarviikkaan olla himolenkkeilijä jotta näyttäisi katu-uskottavalta lenkkarit jalassa. Mun ajatus näiden kanssa oli just nimenomaan yhdistää nää jonkin juhlavamman jutun, tässä tapauksessa valkoisen bleiserin, kanssa. En ole vielä ihan niin rohkea että pukisin nämä juhlamekon kanssa kuten monet upeat fashionistat muotilehtien sivuilla ja blogeissa ovat tehneet, mutta tää riittää mulle toistaiseksi kivan kontrastin luomiseen :)



~ satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti