maanantai 28. lokakuuta 2013

deep tones


takki - new look // paita - h&m // hame - primark // vyö - h&m (tullut erään mekon mukana) // laukku - h&m // nilkkurit - h&m


Mulla oli tän postauksen työnimenä "sleepy hollow" koska toi viikonloppuinen maisema sumuineen ja paljaine puineen näytti just siltä että minä hetkenä hyvänsä saattaa joku päätön ratsumies laukata puiden katveesta esiin. Hrrr.

Viime Lontoon reissulla tarttui Primarkista mukaan tommonen burgundy "pitsi"hame. Mulla on siihen vähän semmonen viha-rakkaussuhde, välillä se on mun kaapin ihanin asia mutta välillä oon laittamassa sitä jo kirppiskasaan. Oon suunnitellut lyhentäväni sitä ihan hintsusti, just sen verran että se laskeutuis hieman polvien yläpuolelle. Ehkä siinä onkin ollut just toi pituus mikä mua on vähän häirinnyt, koska pidän kuitenkin tosta väristä ja kuvioinnista.

Mun teki mieli myös kokeilla vähän jotain tummemman sävyistä huulipunaa mekon kaveriksi ja tehtävään valikoitui lopulta Lumenen Wild Rose-huulipuna sävyssä Lupiineja.


~ satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti