maanantai 4. marraskuuta 2013

the flower necklace


bleiseri - seppälä // paita - h&m // kaulakoru - ebay // farkut - gina tricot // laukku - ebay // kengät - dinsko // kello - regal // rannekorut - h&m


Huh, tihkusade on kyllä ehkä maailman ärsyttävintä, se tekee ainakin mun tukasta aina tommosen erittäin hehkeän heinäkasaa muistuttavan pörrön :D yhh. No mutta, eipä mun ollut tarkoitus kutrejani esitelläkkään, vaan tota uutta kaulakoruihastustani, joka (jälleen kerran) löytyi ebayn ihmeellisestä maailmasta. Minttuista väriä kukkien muodossa - that's all I need ;)

Mun viikko ei oikeestaan oo alkanut kauheen lupaavasti. Viikonloppuna alkanut viisaudenhampaan särky senkun vaan jatkuu ja kaiken päätteeksi musta tuntuu että oon tulossa muutenkin kipeeksi. Kiva. Mua ei yhtään huvittais hammaslääkärit just nyt, saati sitten mitkään hampaanpoistot (joka varmasti tulee eteen tän viisurin kanssa ennemmin tai myöhemmin), mutta kyllä se melkeen alkaa olemaan kohta pakko :D damn.


~ satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti