tiistai 31. joulukuuta 2013

2013 - a little recap

Aloitin blogin pitämisen viime tammikuussa joten kohta tuleekin kuluneeksi kokonainen vuosi tätä touhua. On ollut hauska huomata kuinka paljon sitä onkaan oppinut matkan varrella. Tyylini on kehittynyt ja olen oppinut valokuvaamisestakin huiman paljon. Käydessäni läpi ensimmäisiä blogikuvia ajattelin joidenkin kohdalla että huhhuh, miten olen tällaistakin kehdannut joskus julkaista :D

Aloitin blogin lähinnä omaksi huviksi ja harrastukseksi mutta ilokseni olen saanut huomata että olen jopa saanut muutaman ihan oikean lukijankin vuoden aikana, vaude :D eipä ainakaan tarvi ihan pelkästään seinille kirjoitella, joten kiitos teille.

Olen tähän koonnut joitakin lempiasujani vuoden varrelta. Huomasin että taidan pitää keltaisesta kun sitä niin monesta asusta löytyi. Ja mä kun luulin että sininen on mun lempiväri ;) 


















Oikein hauskaa uutta vuotta!! :)


~satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti