tiistai 28. tammikuuta 2014

sequin collar


Vaikka kaulakoruista pidänkin, niin välillä niistäkin on mukava pitää vähän taukoa. Se ei kuitenkaan tarkoita että kimalteesta pitäisi luopua, siitä pitää huolen tää paljettikauluksinen paita. Kätevää :) Tää on aika usein ollut mun arjen pelastaja kun kaulakorut ei sillä hetkellä nappaa.

Milloin mä oikeesti opin että valvominen ei kannata sillon kun aamulla on aikainen nousu?? Oon koko aamupäivän ollut kun mikäkin zombi :D Innostuin eilen illalla vielä piirtämään enkä millään malttanut mennä nukkumaan. Mä oon kai vähän sellanen perinteinen taiteilijasielu, saan inspiraatiot aina joskus 11 aikaan illalla :D

_________________________

neule - cubus
paljettikauluspaita - only
farkut - only
kengät - nelly
kello - new look



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti