lauantai 1. helmikuuta 2014

bag dreams...


Kuten ehkä olette saattaneet huomata, niin mun kaapista ei mitään kalliimpia designer-laukkuja löydy. En vaan ole kokenut sellaisten hankintaa tarpeelliseksi koska koen että nää nykyiset "budjettiversiot" sopivat omiin tarpeisiini mainiosti (yksi lempilaukuistani on ostettu kolmellakympillä Seppälästä noin viisi vuotta sitten ja lähes päivittäisestä käytöstä huolimatta se on kunnoltaan edelleen kuin uusi). Musta ei myöskään ole kovin perusteltua ostaa monen sadan euron laukkua vaan sen vuoksi että se on jotain tiettyä merkkiä. Kuitenkin, mun on pakko todeta etten ole viime aikoina saanut silmiäni irti tästä yksilöstä...


Oikeastaan mua kiehtois kaikki värit tästä Tory Burchin Robinson-laukkumallista, mutta ehkä tää musta olis sopivan turvallinen vaihtoehto kun vähän kalliimmasta laukusta on kyse. Oon vaan lukenut jotain arvosteluja joissa sanotaan että itse laukku on aika painava jo ihan tyhjänä mikä tietysti mietityttää koska mä kuulun niihin jotka kantaa puolta omaisuutta mukanaan joka päivä :D Eli jos siellä jollain sattuisi olemaan kokemuksia kyseistä veskasta niin kuulisin mielelläni.


2 kommenttia:

  1. Mäkään en intoille kalliiden laukkujen perään, mutta tää on kyllä ihan todella tyylikäs ja kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, munkin silmissä tää on sen verran tyylikäs ja ajaton että voisin jopa kuvitella käyttäväni tähän sen rahan :)

      Poista