lauantai 15. helmikuuta 2014

blog challenge vol. 2


Sain jo jonkin aikaa sitten (sorry myöhäinen reagointini!) LauraIda-blogin Lauralta samanlaisen blogihaasteen kun olen jo kertaalleen tehnytkin (täällä), mutta koska tämmöset on musta hauskoja niin päätin tottakai naputella vastaukset tähänkin :)

Säännöt:

"Haasteen tarkotuksena on haastaa blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.
 1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Eikä saa haastaa sitä joka haastoi sinut "


Sen verran fuskaan etten tällä kertaa laita haastetta eteenpäin koska olen sen jo kertaalleen tehnyt, mutta tässä kuitenkin omat vastaukseni.


11 faktaa

1. En ole ikinä käynyt salilla. Tai ehkä olen joskus mutta en sillä tavalla että olisin käyttänyt niitä laitteita. Not my thing.
2. Viihdyn hyvin yksin. Niin paljon kuin kaikista ystävistäni pidänkin enkä tulisi toimeen ilman heitä, niin tykkään myös viettää aikaa ihan pelkästään itseni kanssa. Saatan käydä yksin leffassa tai syömässä ja shoppailutkin hoidan pääosin itsekseni.
3. Jos saisin valita jonkin yliluonnollisen kyvyn, valitsisin teleporttauksen. Olisi niin siistiä pystyä vaan siirtymään salamannopeasti paikasta toiseen.
4. En ole rantalomailija. Älkää käsittäkö väärin, rakastan aurinkoa ja lämpöä mutta musta vaan ei ole makaamaan rannalla monta tuntia putkeen.
5. Olen melkoinen Pepsi max-addikti ja sitä löytyykin lähes aina meidän jääkaapista.
6. Kuuntelen musiikkia tosi harvoin. Pidän kyllä musiikista esim. autossa ja tietty baarissa mutta muuten en juuri musiikkia kuuntele.
7. En pidä lapsista. Pahoitteluni jos siellä ruudun takana on äitejä, mutta lapset ei vaan oo mun juttu.
8. Pidän kaikesta avaruuteen liittyvästä. Avaruusleffoista ja -kirjoista ja lehtiartikkeleista. Meille töihin tulee Tiede-lehti ja sen avaruusosio on mun ehdottomia lemppareita.
9. Vähän ehkä edelliseen liittyen, rakastan kaikkea scifiaiheista, eli kaikkea tulevaisuuteen liittyvää. Mulla on tälläkin hetkellä luettavana eräs tämän lajityypin kirja ja oon ihan koukussa. Mua jotenkin kiehtoo kaikki teoriat siitä millaiselta tulevaisuus voisi näyttää ja mitä siellä voisi tapahtua.
10. En pidä oliiveista. Haluaisin tosin pitää niistä ja ehkä siksi otan niitä aina lautaselle pari jos niitä on tarjolla mutta ainakaan vielä en ole oppinut niistä pitämään.
11. Ahdistun jos mulla ei ole autoa jostain syystä käytössä. Mulla on ollut oma auto 18-vuotiaasta asti ja se merkitsee mulle tietynlaista vapautta, sitä että voi mennä ja tulla ihan milloin ja mihin haluaa. Sen takia ahdistun aina vähän jos auto on esimerkiksi huollossa, vaikka en sillä hetkellä autoa tarvitsisikaan. Mulle on vaan tärkeää tietää että auto on mulla käytössä jos haluan jonnekkin lähteä.


**************************************************************

Sitten kysymykset!

1.Mikä on lempivaatteesi? Mun on kyllä pakko vastata tähän että pörröinen ja lämmin aamutakkini ;)
2.Moneltako heräät aamuisin? Työaamuisin siinä puoli seitsemän ja seitsemän välillä (yök) ja vapaapäivisin siinä kymmenen pintaan.
3.Mitä lehtiä luet? Lemppareitani on InStyle ja Country Living. Perustelen tota jälkimmäistä sillä että maatilan kasvattina mua edelleen vähän kiehtoo kaikki maalla asumiseen liittyvä :D
4.Lempieläin? Hevonen ;)
5.Jos et voisi asua Suomessa, missä maassa haluaisit asua? Varmaankin Jenkeissä.
6.Mitä kieliä osaat? Englantia ja ruotsia, jälkimmäistä kuitenkin tosi vähän. Saksaakin olen lukenut koulussa aika pitkään mutta ei oikein voi sanoa että varsinaisesti osaisin sitä, ainakaan enää.
7.Hame vai farkut? Farkut.
8.Joulu vai juhannus? Voi että, molemmat on ihania.. En osaa valita! Rakastan kesää ja juhannusta mutta jouluaaton tunnelma on myös jotain niin parasta.
9.Lempi Disney-leffa? Bambi, vaikka se onkin niin surullinen.
10.Lempiurheilulaji? Ratsastus!
11.Minkä kirjan luit viimeksi? Rick Riordanin Salamavaras (Percy Jackson). Tällä hetkellä mulla on kesken Ally Condien "Tarkoitettu" (se scifi-kirja josta sanoin faktoissa).


Siinäpä se!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti