tiistai 25. helmikuuta 2014

nothing beats white blazer


Hellurei! Ai että, mulla on ollut nyt alkuviikosta ihan hitsin keväinen fiilis! Ihanaa kun aamulla on valoisaa kun lähtee töihin ja linnut laulaa. Onhan se mahdollista et joku takatalvi vielä yllättää mut who cares? Mulla on ainakin jo valon lisääntymisen myötä ihan superpaljon enemmän energiaa.

Päätin tällä kertaa käydä kuvailemassa asuakin vähän muualla kun siellä ainaisella takapihalla ja vaikkei tää parkkihallikaan varsinaisesti mikään maailman glamoröösein kuvauspaikka ole, niin tulihan näistä silti aika kivoja vaikka itse sanonkin. Mä ainakin ite tykkään, vähän erilaisia kun normisti :) Keväinen fiilikseni johti myös siihen että kaivoin kaapista valkoisen bleiserini, jonka vahvasti yhdistän kesään mutta toimiihan tuo ihan vuoden ympäri. Ja kuinka raikkaaksi toi tekee asun kun asun! Musta tuntuu että jätesäkkikin näyttäis hyvältä jos siihen heittäis vaan valkoisen bleiserin päälle :D

Mulla on selkeästi myös jokin ruusuinnostus meneillään kun niitä tuppaa löytymään vähän joka asusta. Oon kyllä huomannut että mulla menee vähän kausittain toi että mikä kuvio viehättää. Jossain vaiheessa se oli leokuvio, sitten raidat, ruutu ja nyt vissiin nää kukat. Nähtäväksi jää mihin hurahdan seuraavaksi :D


2 kommenttia:

  1. Ihastuin sun blogiis! aivan ihana, apua! tuo jakku ja kukkapaita älyttömän nätin näköisiä:))
    jään ehdottomasti seurailemaan!

    VastaaPoista