torstai 27. maaliskuuta 2014

wild fuchsia


Olin viime viikolla saanut jostain päähäni että mun on saatava kietaisumallinen fuksian värinen paita. Kävin läpi vaikka kuinka monta eri kauppaa mutta mistään ei oikein löytynyt sellaista joka olisi ollut juuri oikeanlainen ja jos olikin, niin hinta ei ihan mennyt omaan budjettiini. Olin jo luopumassa toivosta mutta päätin käydä vielä kerran kiertämässä Lindexin läpi ja mikäs siellä alerekissä mua odottikaan... ihan täydellinen fuksian värinen kietaisupaita ja mikä parasta, hinta oli 10 euroa. Wuhuu! Tää oli tosin hieman liian isoa kokoa mutta ei se loppupeleissä kauheasti näy tämän mallisessa paidassa.

p.s. Minkä takia muuten aina asukuvia ottaessa tuulee niin hitosti? :D Näissä kuvissa sitä ei ehkä niin nää mutta sekä mun hiukset että huivi oli ihan just lähössä lentoon ja silmät vuosi ihan antaumuksella.
 
_______________________________________

paita - lindex
huivi - seppälä
housut - seppälä
kaulakoru - accessorize
laukku - o.i.s
ballerinat - prisma
kello - yves camani



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti