lauantai 26. huhtikuuta 2014

tähtibloggaaja

Nyt voin myös täällä blogin puolella hieman valaista sitä miksi olin silloin alkuviikosta meikattavana ja kuvattavana kuten pari päivää sitten kerroin. Jotkut teistä varmaan tietävätkin että olen jonkin aikaa blogannut myös Cosmopolitanin MyCosmossa, eli postaillut sinne aikalailla näitä samoja juttuja mitä tännekkin. Jokin aika sitten sain tietää että minut on valittu seuraavan kuun MyCosmon tähtibloggaajaksi! Voitte vaan kuvitella kuinka innoissani ja otettu tästä olin! MyCosmon blogia varten mulle piti kuvata banneri ja sen takia siis siellä studioilla olin silloin tiistaina. Oli kyllä aivan mahtava päivä meikkauksineen ja kuvauksineen kaikkineen ja kaikki olivat todella mukavia ja ammattitaitoisia.

Tämän tähtibloggaajakuukauden ajan tulen kyllä päivittämään tätäkin blogia ihan normaalisti eli mikään ei täällä muutu suuntaan eikä toiseen. MyCosmon blogiini pääset tästä ja aiheeseen liittyvän haastattelun voi lukaista täältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti