maanantai 14. huhtikuuta 2014

trench time // new hair colour


Nyt sitten tein sen mitä olen tässä jo ainakin parin kuukauden ajan suunnitellut; värjäytin hiukseni taas tummaksi! Toisaalta olin tyytyväinen että olin saanut kasvatettua oman värini takaisin, mutta en kuitenkaan täysin tuntenut sitä vaaleaa omakseni. Olisin kyllä silti ehkä pitänyt oman värini jos hiukseni olisivat olleet hyväkuntoiset mutta näin ei todellakaan ollut. Musta tuntui että mun hiukset oli menneet koko ajan vain huonompaan suuntaan kun lopetin värjäämisen (vaikka laitoin niihin vaikka minkälaista hoitoainetta). Hassua koska luulisi että hiuksista tulisi päinvastoin terveemmät. Ehkä mun hiukset sitten vaan pitävät värjäämisestä, mene ja tiedä. Onhan tähän tummaan taas hieman totuttelemista mutta kyllä mä tän tunnen enemmän omakseni kuin sen haljun vaalean. Vaaleat raidat tosin säilytettiin kampaajan ehdotuksesta ja tuohan ne ihan kivasti eloa tukkaan.

Kaivoin toiveikkaana trenssini kaapista esiin, onhan nyt kuitenkin jo huhtikuun puoliväli. Onhan nyt ihan suht lämpimiä kelejä jo muutamana päivänä ollutkin, niinä harvoina kertoina kun ei ole tuullut aivan jäätävästi. Mä sitten INHOAN tota kylmää tuulta joka menee luihin ja ytimiin asti, hrrrrr. Tukkaakaan ei ole juuri järkeä laittaa mitenkään koska se on jo aikalailla mennyttä sillä sekunnilla kun astut ovesta ulos :D Mutta, toivossa on hyvä elää että ne kunnon kevätsäät sieltä tulisivat jo.

Tavalliset trenssit on musta oikeastaan aika tylsiä vaatekappaleita itsessään, mutta kivoihin väreihin ja kuvioihin yhdistettynä ne toimivat kerrassaan hyvin kokonaisuuden tasapainottajina. Oon muuten käyttänyt tota Seppälän huivia ihan non-stop viime aikoina eikä muutosta ole tiedossa. Se on vaan niin ihana! 

___________________________________________

takki - vero moda
huivi - seppälä
paita - h&m
hame - h&m
kello -yves camani
kengät - h&m


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti