torstai 17. heinäkuuta 2014

...and the flowers were blue


Heipähei! Täällä kirjoittelee eräs lähestulkoon kuuro bloggaaja :D Mulla on ollut korvat lukossa jo jonkun aikaa ja mun on pitänyt käydä huuhteluttamassa ne mutta en ole vaan saanut aikaiseksi. Nyt sain varattua ajan vihdosta viimein, ajattelin että pakko tehdä tämä ennen kuin ensi viikolla lähden reissuun. Ennen huuhtelua pitää tosin käyttää muutamana päivänä sellaisia korvatippoja ja koska korvat ovat lukossa jo ennestään niin tippojen laiton jälkeen en sitten kuulekkaan juuri mitään. Olo on vähän niinkuin veden alla. Onneksi en sentään ole asiakaspalvelutyössä vaikka onhan sekin ärsyttävää kun ei kuule mitä työkaverit sanovat. Inhottavaa mutta toivotaan että huomenna asia korjaantuu kun mulla on se huuhteluaika.

Täydellisten farkkushortsien löytäminen on useinmiten ihan yhtä vaikeaa kuin itse farkkujenkin. Yleensä ne ovat minun makuuni aivan liian lyhyitä ja kireitä, farkuissa sopiva kireys ei niinkään haittaa mutta mä tykkään että farkkushortsit ovat hieman väljemmät. Oman kokemukseni perusteella parhaat farkkushortsit saakin itse tuunaamalla kuten olen tässäkin tapauksessa tehnyt. Päällä oli myös tuo alesta ostettu sinikukkainen paita ja voi kuinka pidänkään tuosta hennosta kukkakuviosta. Siitä tulee mieleen vähän joku unenkaltainen maailma.
____________________________________

paita - h&m
shortsit - h&m (leikattu farkuista)
laukku - lindex
korvakorut - accessorize
ballerinat - h&m
kello - yves camani




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti