keskiviikko 6. elokuuta 2014

summer florals


Ajattelin ottaa tähän väliin pienen tauon Irlanti-postauksista ja palata hetkeksi vanhoihin tuttuihin asukuviin. Olen kohta puoliin lähdössä kaverin kanssa terassille mutta ajattelin kuitenkin ennen lähtöä kuvata asun. Nämä ovatkin oikeastaan lemppareimmat asukuvat pitkään aikaan, pidän niin paljon tästä kesäisestä värimaailmasta. Ihastuin Bikbokissa tuohon kukkatoppiin mutta mietin aluksi onko se hieman liian räikeä jopa minulle. Olen nyt kuitenkin iloinen että ostin sen sillä kaikki epäilykset ovat nyt haihtuneet kuin tuhka tuuleen kun olen sitä pari kertaa käyttänyt. Nyt olen sitä mieltä että se on juuri sopivan pirteä ja ehdottoman kesäinen. I'm in love.
_________________________________________

paita - bikbok
shortsit - seppälä (diy)
laukku - impuls
kengät - seppälä
kello - yves camani
rannekoru - bijou brigitte


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti