maanantai 23. maaliskuuta 2015

spring florals

Mun piti julkaista tämä postaus jo viime viikon puolella mutta en ehtinyt joten lätkäistään tämä nyt sitten tähän maanantaihin. Tällä hetkellä ulkona tulee räntää vaakasuoraan mutta viime viikollahan keli oli mitä ihanin kymmenen asteen lämpötiloineen joten päätin olla hieman uhkarohkea ja lähteä ulos näissä hopealoafereissa. No joo, tuli niissä vielä vähän vilu jalkoihin et en ehkä suosittele ihan vielä.

Mulla on viime aikoina ollut selkeesti joku fiksaatio noihin cargopantseihin, jostain syystä mun pää kuhisee nyt asuideoita niiden ympärille. Parasta olisi jos niiden kanssa pystyisi jo käyttämään korkkareita mutta ihan vielä ei siihen oikein pysty. No sisällä tietysti pystyy, töissä jos haluaa.

Mulla on jotenkin nyt ollut kauhea masis päällä siitä lähtien kun palasin Keski-Suomesta kotiin eilen, ei jotenkin olisi yhtään huvittanut niin ihanan maalaisviikonlopun jälkeen palata tänne betonin ja ihmispaljouden keskelle. Kai mun pitää johonki maajussiohjelmaan laittaa kohta hakemusta vetämään :D
____________________________________________

takki - h&m
paita - h&m
housut - lindex
laukku - new look
kengät - new look
kello - new look




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti