tiistai 17. maaliskuuta 2015

white & silver


Tässä taitaakin olla samassa asussa nyt kaksi tämän kevään (ja kesän?) käytetyintä juttua: valkoinen takki ja New Lookin hopealaukku. Molempia olen jo tunkemassa joka asuun ja takkihan täällä näkyykin jo toistamiseen. 

Olenko jo sanonut kuinka paljon rakastan "metallisia" asusteita? Hopeiset loaferit tilasin jo silloin tammikuun alennusmyynneistä (kohta niitäkin pääsee ihan kunnolla käyttämään, jess!) ja tämä laukku on nyt uusin lisäys metalliseen kerhooni. Niin söpö! Hintaakin oli vaan 15 puntaa.

Hei mitä mä tekisin mun hiuksille? Oon niin lopen kyllästynyt! Toisaalta näissä on nyt tollanen kiva luonnollinen ombre-sävy kun vaaleat raidat on kasvaneet ulos. Toisaalta pidän tästä luonnollisesta omasta väristäni mutta selailtuani vanhoja, vuosi sitten otettuja kuvia tuli taas kauhea hinku saada tummat hiukset. Sen tumman tukan olen kuitenkin tähän mennessä tuntenut eniten omakseni. Värjääminen vaan hieman huolettaa kun tää tukan laatu on mitä on. Pitänee vielä miettiä asiaa.
______________________________________________

takki - h&m
paita - monki
housut - lindex
laukku - new look
kengät - taupage (zalando)
kello - new look
sormukset - seppälä


2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Tuolla parkkihallissa on jotenkin tosi hyvä valo, helppo saada onnistuneita kuvia siellä :)

      Poista