sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

the fringe bag

paita - seppälä // housut - vero moda // laukku - h&m // kengät - nelly.com // kello - glitter

Olenkin viime aikoina ollut aika laiska bloggaaja varsinkin tämän blogin puolella. Syynä ei kuitenkaan ole innostuksen puute, päinvastoin mulla olisi paljon ideoita ja halua blogata mutta jostain syystä asukuvien ottaminen on tuntunut jotenkin vaikealta viime aikoina. Oon ehkä vähän kyllästynyt tähän tämänhetkiseen asuinpaikkaani siinä mielessä ettei täällä oikein ole sellaista kivaa ja rauhallista paikkaa jossa kuvia voisi ottaa. Ennen mua ei oikeastaan edes haitannut se että ihmisiä kulki kuvauspaikkani ohi mutta nyt se on jotenkin alkanut häiritä mua siinä määrin etten enää halua mennä ulos kuvaamaan. Toki kuvat voisi ottaa jossakin vähän kauempana mutta mä olen siinä mielessä vähän laiska etten aina jaksa lähteä varsinkaan autolla etsimää hyvää kuvauspaikkaa. Lisäksi, silloin kun olisikin sellainen fiilis että voisi mennä ulos kuvaamaan niin tottakai silloin joko tuulee liikaa tai sitten sataa.

On tää elämä hankalaa :D

En muutenkaan kyllä erityisemmin pidä nykyisestä asuinpaikastani, lähinnä täällä on tullut asuttua käytännöllisyyden vuoksi. Bussit lähtevät melkein ovelta ja kauppoihin on lyhyt matka. Muuttaminen on kyllä käynyt mielessä monesti ja itseasiassa se saattaa toteutuakin mahdollisesti jo nyt kesän aikana. Olen ajatuksesta todella innoissani, maisemanvaihdos tekisi tällä hetkellä niin hyvää. Täytyy kuitenkin vielä hieman katsella ja suunnitella.

Sitä odotellessa on vaan tyydyttävä tämänhetkisiin kuvausolosuhteisiin ja sainhan mä eilen muutamat kuvat napsittuakin, tosin nämä kaksi olivat ainoat mielestäni julkaisukelpoiset :D Mun on tehnyt mieli hapsulaukkua jo jonkin aikaa ja viime viikolla nähdessäni eräällä tytöllä aivan ihanan sellaisen, en voinut enää vastustaa kiusausta vaan oli käytävä hakemassa oma. Ei tuohon itseasiassa paljoa tavaraa mahdu mutta voi kuinka pidänkään siitä! Nuo hapsut on tehty juuri sopivan pitkiksi niin että ne heiluvat hauskasti kävellessä :)

Onko siellä muita hapsu(laukku)faneja?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti