tiistai 19. maaliskuuta 2013

dog person



On kissaihmisiä ja on koiraihmisiä.

Pidän kissoista, mutta koirat on aina olleet tärkeä osa mun elämää syntymästä asti, joten niillä on mun sydämessä ihan erityinen paikka.

Ajattelin tässä jakaa muutamia koiratöitäni vuosien varrelta.





Tää oli eräs tilaustyö. Muistan miten aloitin tän monta kertaa alusta jotta saisin taltioitua kuvaan sen oikeanlaisen lempeyden, joka tosta spanielista huokui.




Tääkin oli tilaustyö. Niin mainiot kaverukset!




Tässä on Väinö ja minä, vuodelta nakki. Väinö oli meidän kolmas koira ja se oli hyvin epätyypillinen suomenpystykorvaksi, ei haukkunut paljonkaan ja sen pystyi jättämään pihalle vapaaksi ilman valvontaa eikä se lähtenyt minnekkään (no, paria poikkeusta lukuunottamatta kun se oli nuorempi, mut pitihän toisen vähän maailmaakin nähdä..).




Talvicollie :)



Tätä piirsin tosi kauan, varmaan puolisen vuotta. Aina välillä piirsin karvan sinne toisen tänne. Välillä saatan just tehdä niin että alotan jonkun, jätän kesken ja kuukauden päästä taas jatkan. 


Nyt mulla on tekeillä eräs työ, jonka olen halunnut tehdä jo kauan, se ei tosin ole koira vaan ihan toisenlainen otus... Näette varmasti pian :)



~ satu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti