tiistai 19. maaliskuuta 2013

little getaway

Heippa ja pirteää tiistaita! Käytiin eilen äidin kanssa pienellä minireissulla Salossa vähän kiertelemässä, syömässä ja shoppailemassa. Tulin siihen tulokseen etten tällä lomalla lähde mihinkään ulkomaille, vaan säästän kesälomaa varten.

Mutta, tällaset minireissutkin voi olla oikein piristäviä ja kyllä se pienikin maisemanvaihdos tekee ihmeitä :) päivä oli kaikin puolin todella hauska ja on mulla sieltä jotain kuvamateriaaliakin.

Mulla oli mun pieni digikamera vaan mukana, joten kuvat ei ehkä oo ihan parasta laatua mutta ei anneta sen haitata.



takki - vero moda / paita&huivi&rannekoru - h&m / farkut - gina tricot / laukku - cubus / 
saappaat - citymarket / aurinkolasit - seppälä 


Vaatetuksena oli kaikkea käytännöllistä, mukavaa ja lämmintä. Toi Cubuksen laukku on yks mun lemppareista, se ei näissä kuvissa oikein näy kunnolla, mutta sinne mahtuu koko elämä eikä sitä silti ole raskas kantaa, menee hyvin olalle ja on kaiken lisäks kivan näköinenkin niitteineen. Perfection!





Äiti jäi Saloon vielä joksikin aikaa ja nämä seeprataulut on hänen majapaikastaan, aivan ihanat mun mielestä! Tällaiset haluaisin kotiinkin.




Salo ei kyllä oo hullumpi paikka kun siel on tämmösiä katujakin...





Ja noh, niin... tähän se mun "nyt en vähään aikaan osta mitään"-lupaus kosahti tällä kertaa... MUTTA, puolustuksekseni on sanottava, että suurin osa näistä ostoksista on kirpparilöytöjä ja koko tää satsi kustansi vajaa 40 euroa, eli ei kovin paha mun mielestä. 


Mutta hauska päivä oli tosiaan, loman hienouksia on just tää että voi vaan ottaa ja lähteä kun siltä tuntuu :)

 Mihinköhän sitä tänään lähtisi...?



~ satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti