lauantai 16. maaliskuuta 2013

join the circus






paita&kaulakoru - h&m / farkut - kappahl / nilkkurit&kello - new look / sormus - ?


Hello again! Ei, en ole unohtanut blogia, mulla on ollut vaan niin kiireinen ja väsyttävä viikko ettei mitään rajaa, mutta onneksi se on nyt takanapäin ja voi taas kunnolla keskittyä kaikkeen kivaan :)

Mulla tulee tästä asusta vähän semmoset karnevaali/sirkus-fiilikset, joka ehkä vähän oli tarkoituskin. 
Joskus on hyvä heittäytyä vähän hulluttelevaksi ja jopa lapsenmieliseksi pukeutumisessakin, ja muistaa ettei kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa :) mä ainakin muistutan itseäni tästä usein.

Tänään ois tarkotus käydä leffassa katsomassa Mahtava Oz, jota oon odottanut innolla siitä lähtien kun kuulin että semmonen on tulossa. Paitsi että rakastan fantasiaelokuvia yli kaiken, tää on siinä mielessä erityinen että se alkuperäinen vuonna 1939 tehty elokuva oli yks mun lapsuuden ehdottomia suosikkeja. Tietty tää uus versio kerrotaan vähän eri näkökulmasta mut sehän vaan lisää kiinnostavuutta. :)


Mut sellasta tänään, palailen tänne viimeistään huomenna joten pysykäähän kuulolla! :)


Hauskaa lauantaita!


~ satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti