maanantai 22. huhtikuuta 2013

picture of the day: kittens


Otin tänään asukuvat, mutta koska niistä tuli ihan kauheita (siis oikeesti, mun pitäs varmaan mennä johonki pellekouluun, olisin satavarmasti luokan paras) niin oli hyvä syy pienelle taidebreikille tähän väliin :D

Kissat on mulle koiraihmisenä vähän harvinaisempi piirustusaihe, tän lisäks mulla taitaa olla vaan yks toinen kissa-aiheinen työ. Lisäksi piirsin joskus meidän lukion rehtorille sen kissasta muistaakseni kuvan. Mut tosiaan yhen käden sormilla on laskettavissa mun kissatyöt. Ei sillä etten pitäisi kissoista, ne on kuitekin aika mainioita otuksia ja niiden ilmeitä ja eleitä on hauska seurata. 

Myös näiden ylläolevien kaverusten kemiaa oli mun mielestä jotenkin hauska tutkia. Mun tarkotus oli ensin piirtää vain yksi maukuja, mutta totesin sitten että saan kuvasta paljon kiinnostavamman kun lisään siihen vielä toisen. Kuvaan tulee heti enemmän energiaa ja ulottuvuutta.



~ satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti