perjantai 19. huhtikuuta 2013

repeated






bleiseri - vero moda / paita - h&m / farkut - gina tricot / kaulakoru - glitter / kengät - o.i.s / 
kello - new look


Jokaisella on varmasti kaapissa muutama sellanen juttu, jotka pääsee käyttöön muita useammin. Mulla ne on viime aikoina ollut noi Ginan farkut ja O.I.S:n nilkkurit. Farkut on ehkä mukavimmat mitkä mulla on ikinä ollut ja noi nilkkurit on vaan niin kätevä vetästä jalkaan. Voisin sanoa että noi on mun uggit. Itse uggeja en oo ikinä sietänyt, musta ne on ihan kamalia. Sori nyt vaan jos siellä on kyseisten tassuttimien faneja :D

Toi neonkeltanen taitaa myös olla tän kevään väri kun oon tunkemassa sitä joka asuun. Näissä kuvissa toi näyttää tosin lähinnä tollaselta haaleen keltaselta, mutta luonnossa se on semmonen kunnon neonkeltanen.

Asiasta kukkaruukkuun, mikä siinä muuten on että AINA ja joka IKINEN kerta se lempparimeikkituote lopetetaan? MIKSI? :D Oon säälimättömästi angstannu tästä asiasta eilen ja tänään lähes jokaiselle joka vaan suostuu kuuntelemaan. Mun on meinaan aina ollu kauheen vaikee löytää sopivaa meikkivoidetta johtuen tästä mun ongelmaihosta. Käytin tosi pitkään Nivean tuotteita, mutta sittenhän se meni ja lopetti meikkien valmistuksen kokonaan. Pitkän ja tuskallisen etsinnän jälkeen löysin vihdoin vastaavan tuotteen We Care Icon-nimisestä meikkisarjasta ja oon onnellisena käyttänyt kyseisen merkin meikkivoidetta about vuoden verran. Noh, eilen kun olin aikeissa mennä ostamaan sitä lisää, sainkin kuulla että siinä vaihtuu pakkaus ja että sitä saa seuraavan kerran ehkä joskus heinäkuussa jos sillonkaan. Argh! En millään jaksaisi alkaa etsimään taas uutta tuotetta mutta näemmä on pakko.

Mulle toi iho on aina ollut muutenkin se kaikista suurin huonon itsetunnon aiheuttaja. Teininä kärsin pahasta aknesta mutta e-pillereiden ja iän myötä tilanne on onneksi huomattavasti parantunut. Yhä edelleen ongelmana on kuitenkin ihon rasvoittuminen ja aknen jäljiltä olevat arvet. Nykyään mulle ei ole enää ongelma käydä vaikka kaupassa ilman meikkiä mutta esim töihin en voisi kuvitella meneväni ilman meikkivoiteen tuomaa "turvaa". Sen takia se on mulle yhä meikkituotteista se tärkein ja sen takia tämä avautuminen :D

No mutta, onneksi on sentään perjantai, niin ei tämmösetkään jutut pääse nyt masentamaan ;)

Hauskaa viikonlopun alkua!


~ satu




2 kommenttia: