maanantai 22. heinäkuuta 2013

floral blazer




bleiseri - seppälä // paita - h&m // legginsit - h&m // kengät - seppälä // kello - regal // kaulakoru - h&m


Huhhuh, olipa viikonloppu. Mä en yleensä käy kauheasti festareilla mutta nyt lauantaina oltiin Sunset Beach Partyssa Karkkilassa. Just sopivan kokonen tapahtuma mun makuun, ei liikaa ihmisiä mut sopivasti kuitenkin. Mä en kyllä tajua kuinka ihmiset jaksaa kokonaisia festariviikonloppuja kun ite olin vaan yhden illan ja oon vieläkin ihan puolkuollut. Enkä edes juonut mitään kun olin autolla :D vanhuus ei tuu yksin vai miten se meni. Mut oli hauskaa! Me ei varsinaisesti esiintyjien takia sinne menty, mut varsinkin Cheek oli ihan positiivinen yllätys. 

Mut sitten päivän asuun. Pitkään etsimäni kukkableiseri löytyi jokin aika sitten Seppälän aleista. Tykkään tän väreistä paljon ja oon yhdistellyt tätä lempivärieni pinkin ja sinisen kanssa. Ulkona sataa ja tuulee mut onneksi itseään voi vähän huijata kesäisemmälle mielelle pukeutumalla kesäisesti :P


~ satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti