tiistai 23. heinäkuuta 2013

mint





bleiseri - seppälä // paita - h&m // farkut&vyö - gina tricot // kengät - h&m // laukku - ebay // korvakorut - cubus //  iso sormus - bijou brigitte // pieni sormus - bikbok // kello - regal 

Kuten moni muukin, mäkin käytän usein pukeutumisen suhteen sitä tekniikkaa, että valisen ensin vaatteen/korun jota haluan käyttää, ja rakennan asun sen ympärille. Noi korvikset on yhdet mun lemppareista ja tänään halusin aloittaa niistä. Mietin ensin asua jossa oli vaan minttua ja mustaa mutta totesin että se on liian sävy sävyyn. Tässäkin laukku, kynnet ja korvikset on samaa sävyä samoin kuin vyö ja kengät, mutta lopputulos ei oo liian matchy matchy. 

Mulla on meneillään kauhea kriisi mun tukan suhteen. Oon kauheasti miettinyt että värjäisin sen taas tummaksi koska olen ajoittain lopen kyllästynyt tähän omaan väriini. Ostin jo itseasiassa värinkin mutta kun olin jo avaamassa väripurkkia, aloinkin jänistää :D oon kuitenkin kasvattanut tota omaa väriä takaisin nyt jo reilut puoli vuotta, niin en oo ihan varma haluanko heittää sitä hukkaan. Tumma tukka ois toisaalta niin kiva, mutta on mulla nytkin hyviä hiuspäiviä jolloin oon tosi tyytyväinen tähän omaankin väriin. Tiedän, oon maailman suurin jahkaaja :D argh.



~ satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti