perjantai 13. syyskuuta 2013

pink friday






paita - h&m // housut - lindex // ballerinat - prisma // laukku - ebay // kello - new look // kaulakoru - new look


Mä oon farkkutyttö henkeen ja vereen mutta välillä niistäkin kaipaa vaihtelua. Nää reisitaskuhousut on olleet farkkujen korvikkeeksi aika täydelliset ja ne onkin ollut käytössä harva se päivä. Tällä kertaa yhdistin ne pinkin paidan kanssa ja heitin sekaan vielä ton New Lookin kaulakorun, josta on pikkuhiljaa tulossa yksi mun suosikeista.

 Valkoista laukkua oon etsinyt iät ja ajat ja vihdoinkin sopiva löytyi eBayn ihmeellisestä maailmasta. Nyt mun tekisikin mieli käyttää sitä ihan jokaisen asun kanssa. Mutta eikö valkoinen ookkin vähän sama kuin musta, menee kaiken kanssa?

Saa tosin nähdä kauan onnistun pitämään ton valkoisena...


~satu



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti