torstai 12. syyskuuta 2013

plaid & leather





paita - h&m // hame - seppälä // kengät - nelly // rannekorut - h&m, bijou brigitte // kello - regal


Kynähameet on mun mielestä kivoja ja monikäyttöisiä ja niitä löytyykin mun kaapista aika monta. Tää tekonahkainen yksilö on yks mun lemppareista, toi materiaali tuo ihan erilaista särmää muuten tavalliseen hameeseen. Tässä ei myöskään tuu sellasta liian muodollista fiilistä, niinkuin normikynähameen kanssa voi joskus tulla. Toi ruutupaita on myös yks mun lemppareista, noi värit on vaan ihan täydelliset.

Oon piirtänyt viime aikoina taas ihan hulluna ja työstänyt vähän semmosta isompaa työtä joka on lojunut mun piirustuspöydällä jo varmaan kuukauden tai parikin. Hirveästi siitä ei onneksi enää puutu, joten ehkä pääsisin esittelemään sitä pian täälläkin :) 


~satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti