perjantai 27. joulukuuta 2013

furry





ruutupaita ja neule - seppälä // housut ja nilkkurit - h&m // kello - yves camani // rannekoru - bijou brigitte


Nyt on sitten joulunpyhät ohi ja paluu arkeen on koittanut, ainakin osalle. Mä oon sen verran onnekas että mun tarvii palata töihin vasta maanantaina eli tänäänkin on saanut vielä ottaa ihan iisisti. Vähän kyllä jännitti että mahtuuko mitkään farkut enää päälle kaiken sen jouluruoan ja piparien ahtamisen jälkeen :D Onneksi mitään suurempaa lihomista ei kuitenkaan näytä tapahtuneen joten ehkä voin huokaista helpotuksesta.

Oletteko te muuten ehtineet löytää aleista vielä mitään? Mä oon muutaman jutun niistä bongannut, esimerkkinä tämän postauksen ruutupaita ja pörröneule. Hauska mun mielestä toi kissaeläimen naama tossa paidassa, onko toi nyt sitten tiikeri tai ehkä lumileopardi.

Ainiin, meen huomenna kampaajalle! Oon ihan innoissani, jos tähän mun reuhkaan saatais vihdoinkin jotain eloa. Saapa nähdä mitä keksitään :)


~satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti