sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

above the clouds


Heipparallaa! Tällä kertaa postailenkin lentokoneesta käsin, Dubliniin on vielä noin kahden tunnin lentomatka joten tässä ehtii hyvin vielä naputella. Nykypäivänä kun ei tarvitse datausaddiktiosta luopua edes pilvien yläpuolella :D Mitään matkaan liittyvää kuvamateriaalia mulla ei tosin ole joten asukuvilla mennään (mietin jo että olenko huono bloggaaja kun mulla ei ole niitä pakollisia passi+boarding pass-kuvia). Olen ajastanut pari postausta ensi viikolle siltä varalta ettei majapaikassani ole nettiyhteyttä mutta voihan olla pääsen sieltäkin jotain kuulumisia laittamaan. Saa nähdä.

Puuvillaiset vaatteet ovat ainakin mulle kuumien kesäpäivien pelastus ja sillä linjalla mentiin tämänkin asun kanssa. Totesin tosin että tuo hame, miellyttävästä puuvillaisesta materiaalistaan huolimatta, ei ole kauhean kätevä tuulisella säällä, sen verran monta kertaa meinasi tapahtua marilynit työmatkalla :D Muuten se on kyllä varsin toimiva kesähamonen ja sopivan pituinen käytettäväksi myös töissä (mikäli siis selviää työmatkasta vilauttelematta :D). Olen muuten niin iloinen kun löysin tuon raitaclutchin aleista sillon muutamia viikkoja sitten, se tuo niin ihanan kesäfiiliksen asuun kuin asuun!
_______________________________________

t-paita - h&m
hame - monki
clutch - united colors of benetton
kengät - h&m
aurinkolasit - h&m
kaulakoru - vanha
kello - yves camani
rannekorut - bijou brigitte, h&m



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti