sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

life lately

Heippa ja aurinkoista sunnuntaita! Blogissa onkin ollut aika hiljaista nämä muutamat päivät, osittain sen takia että olin tuossa hieman kipeänä ja myöskin ihan sen takia että halusin ihan tietoisesti pitää vähän paussia. Mutta täällä ollaan taas, uudella innolla! Koetan taas huomenna palailla normaaliin postausrytmiin mutta ajattelin tässä jakaa muutaman kuvan viime päiviltä.


Niin se kesäflunssa vaan iski meikäläiseenkin joten ke-to tuli vietettyä aika lailla tällaisissa tunnelmissa. Netflixiä, C-vitamiinia ja sängyssä makoilua lehden kera, siinä meikäläisen selviytymispakkaus.



Eilen lähdettiin miehen kanssa vuosipäivän kunniaksi Korkeasaareen ja tässä mun lemppariotus sieltä, pöllöistä kun kovasti pidän. Leijonakin tuli tällä kertaa nähtyä ihan läheltä kun se katselijoiden mieliksi tuli tassuttelemaan ihan aidan viereen, ei sitä oikein tajuakkaan kuinka isoja ne kissapedot oikeasti on ennen kuin on nähnyt ihan livenä.


kuva: boohoo.com

Oon etsinyt sinisiä kenkiä jo jonkin aikaa ja nämä kaunokaiset löytyivät Boohoo.comin alesta. T-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-t! Nyt vaan odotellaan pakettia saapuvaksi :)



Satu ja sakset vauhdissa! Keltainen liehuva hame on myös ollut mun ostoslistalla jo pitkään mutta sitten keksin tän mun keltaisen H&M:n mekon jota en ole juurikaan tullut käyttäneeksi joten otin sakset kauniiseen käteen ja voilà! Luulen että tuo yläosakin toimii hyvin myös erillisenä joten kaikenkaikkiaan mekko sai siis ihan uuden elämän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti