keskiviikko 8. lokakuuta 2014

purple & white


Huhhuh, mulla olisi postausluonnoksia odottamassa vaikka millä mitalla jos niitä joskus ehtisi tänne naputtelemaan valmiiksi ja julkaisemaan. Jännä että tää elämä on olevinaan niin kiireistä vaikka tuntuu että oon itse niin no-life ettei mun elämässä ikinä mitään kummempia tapahdu. Toisaalta kun oon päivät töissä ja pääsen kotiin joskus kuuden aikaan ja jos vielä pitää tehdä ruokaa ja käydä kaupassa niin siinähän se ilta aikalailla onkin. Aika surullista oikeastaan.

Tällaisessa asussa oon muuten hiihdellyt suunnilleen joka toinen päivä. Eipä tässä mitään kovin ihmeellistä ole, ihan perus arkiasua mutta tykkään tästä väriyhdistelmästä tosi paljon. Näin eräässä lehdessä todella kauniin asun joka koostui juurikin näistä kahdesta väristä, raikkaasta valkoisesta ja mustikkaisesta violetista hopeisilla asusteilla ja totesin että tuota yhdistelmää pitää kokeilla itsekkin. Mitäs tykkäätte?
________________________________________

neule - gina tricot
farkut - seppälä
ballerinat - blanco
clutch - cubus
korvakorut - h&m




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti