tiistai 7. huhtikuuta 2015

back to business

Huhhuh, ei ollut kyllä helpoin mahdollinen paluu arkeen, vaikka olihan se jo tiedossa että töissä tulee pitämään kiirettä loman jälkeen. Sen takia ajattelinkin että paras laittaa päälle jotain erittäin mukavaa ettei nyt ainakaan sitten vaatteet kiristä (päässä olevien ruuvien lisäksi heh) joten päädyin tähän raitamekkoon ja se osoittautuikin loistovalinnaksi. Bleiserissä tuli loppupäivästä jopa vähän kuuma mutta tuo mekkohan menee ihan kivasti ilmankin. Ulkona oli tottakai vielä takki päällä mutta sitä en jaksanut ottaa näihin kuviin mukaan.

Huomaatteko muuten kuvissa jotain uutta? Jepjep, uusi laukkuhan se! Oon tosta ihan järjettömän iloinen, oon etsinyt tuollaista kivaa perusmustaa laukkua jo iät ja ajat mutta ei vaan ole tullut sopivaa ja nimenomaan sopivan hintaista vastaan, mä kun en noita korsseja tai muitakaan merkkilaukkuja harrasta. Tämä löytyi viikonloppuna Kappahlista ja on kaikkea mitä toivoinkin!
______________________________________________

bleiseri - h&m
huivi - new look
mekko - seppälä
kengät - h&m
laukku - kappahl
kello - regal



4 kommenttia:

  1. En meinannut tunnistaa sua näistä kuvista, kun oon nähnyt vaan tallivaatteissa ja ratsastuskypärä päässä, hämmentävää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo oon tallilla aina niin homssuisena ja usein ilman meikkiä joten ei ihme :D ja tallivaatteet tekee tosiaan paljon, itekkään en meinaa aina tunnistaa ihmisiä "siviileissä" kun on aina tottunut näkemään tallivaatteissa. Mähän oon alotellut nyt myös tota ratsastusblogia mutta saa nähdä miten ehdin sitä päivittelemään kun tänkin kanssa tekee välillä vähän tiukkaa :D

      Poista
  2. Tosi kiva ja nätti asu. Sopii sulle hyvin. Siisti ja asiallinen ;)

    VastaaPoista