sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

the girl with the leather jacket


No huhhuh, enpä olis uskonut että tätä tullaan näkemään blogin elinaikana: minä nahkatakki päällä! 

Mä en oo ikinä pitänyt nahkatakeista, varsinkaan tällaisista mustista biker-takeista. En sitten yhtään. Oon ollut aina sitä mieltä ettei ne sovi mulle ollenkaan. Eilen tapahtui kuitenkin jotain historiallista. Olin tutkimassa Seppälän alennusmyyntejä ja hetken mielijohteesta nappasin tämän takin sovitettavaksi. Vaikka se olikin nahkatakki, niin jokin siinä veti mua puoleensa. Ilman minkäänlaisia odotuksia vetäisin takin päälle ja... pidin siitä! Ei tullut yhtään sellainen olo että takki olisi liian "kova" omaan tyyliini, päinvastoin tykkäsin kovasti siitä hienoisen rokahtavasta vivahteesta jonka se antoi muuten aika simppeliin asuuni. Näin sitten minustakin tuli nahkatakkinen tyttö. Never say never.

takki - seppälä // paita - h&m // huivi - h&m // kello - new look // housut - vero moda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti